HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De leerlingenkamer van Slytherin.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:17 am

'Laten we naar het trappenhuis gaan. daar zijn heel veel eerstejaars, allemaal zwermen, weg kwijt, je kent het wel. valt echt niet op als er opeens een paar op kop hangen.' Niãra grijnsde gemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:18 am

Beth lachte en knikte instemmend. 'Goed plan. En als ze het ook maar wagen hun mond open te trekken bedreig ik ze wel even. De meeste zijn nu toch al bang voor me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:25 am

'Oké, kom mee.' Niãra loopt de leerlingenkamer uit, op weg naar het trappenhuis.'

begin maar bij het trappenhuis



~uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 7:46 am

New
-

Ivar was met Niãra meegenomen en had zijn spullen met zich meegenomen. "Dus dit is de legendarische leerlingenkamer waar ik mijn broer over had horen spreken.." zei hij grijnzend. Hij keek naar NIãra en glimlachte eventjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:15 am

Niãra glimlachte terug. 'dat zou je kunnen zeggen, ik vind het hier geweldig. maar als je het aan Griffyndors, Hufflepufs of Ravanclawers vraagt zijn ze het nooit met je eens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:20 am

Ivar moest even grinniken. "Ik zal moeten wennen maar het ziet er wel goed uit hoor." zei hij glimlachend tegen haar. Hij keek even naar Niãra en glimlachte. Hij zette zijn spullen ergens neer aangezien hij geen idee had waar hij zou slapen en beschermde ze met wat spreuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:23 am

'Je zal ze vanavond wel naar je slaapkamer kunnen brengen, nu heb ik geen idee, ik kom niet zo vaak in het jongensgedeelte.' Niãra grinnikte eventjes. 'Goed, nu ik er toch ben, zal ik je maar een rondleiding geven door de school?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:36 am

Ivar glimlachte. "Oh, dat zou ik leuk vinden." zei hij glimlachend. Hij keek haar aan, glimlachend. Ja, Ivar keek wel uit naar dit jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:40 am

Niãra glimlachte onschuldig terug en dacht even na. 'We kunnen naar de grote zaal gaan, of naar buiten. of iets anders, weet ik veel.' ze keek hem recht aan. 'nog voorkeur?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 8:52 am

Ivar haalde zijn schouders op. "Nee, eigenlijk niet, ik ken hier eigenlijk niets dus begin maar bij het leukste." zei hij glimlachend tegen haar. Ivar keek naar Niãri en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 21, 2011 7:29 pm

AH FAIL! Kan ik nix verzinnen. nog suggesties?
~
'ehm..' Niãra denkt na xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De leerlingenkamer van Slytherin.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leerlingenkamer Huffelpuf
» Gryffindor Leerlingenkamer
» Afdeling Slytherin
» Anastacia McKenna | Slytherin
» Niãra Mindred (Slytherin)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De RPG :: Slytherin afdelingstoren / in de kerkers-
Ga naar: