HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De leerlingenkamer van Slytherin.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 8:39 am

" Dat hoop ik en daarna kunnen we even een feestje vieren in de kerkers." Lorens ogen glinsterden ondeugend terwijl hij weer recht ging zitten en de soep van Anna overnam. De lepel klemde hij tussen zijn tanden terwijl hij het deksel van de soep haalde. "Bonne apetit." Hij sloeg zijn armen over Anna heen en zette de pot op haar schoot. Na een tijdje boog hij zich wat meer naar haar toe. "Weet je dat ik nog nooit een meisje heb ontmoet zoals jij?" fluisterde hij zachtjes in haar oor. Anna deed iets met hem wat nog nooit een ander meisje gelukt was, namelijk zijn hart op hol doen slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 8:45 am

Anastacia glimlachte. "Smakelijk!" zei ze hem glimlachend. Anstacia nam een paar happen en voelde hoe Loren zich uiteindelijk dichter naar haar toe boog. Ze hoorde hoe hij de woorden in haar oren fluisterde en bloosde terwijl ze naar hem keek. Ze beet op haar onderlip en keek naar hem. "Weet je dat ik nog nooit zo iemand als jou ontmoet heb.. Iemand die me zoveel vertrouwen geeft.." zei ze zachtjes tegen hem en ze keek hem aan. Heel dicht bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 9:02 am

Loren bleef in Anna's groene ogen kijken terwijl hij langzaam dichterbij kwam. Na een tijdje raakt zijn lippen de hare. Op een paar plaatsen in de leerlingenkamer klonk er gefluit en gejoel. Lorens mondhoeken krulde omhoog terwijl hij zijn ogen terug opende en terug onderuit gezakt op de bank ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 9:07 am

Anastacia voelde zijn lippen op de hare en glimlachte toen ze het gefluit en gejoel hoorde. Ze keek even naar Loren en zag dat hij weer onderuit gezakt ging zitten en glimlachte, dat was de Loren die ze kende. Anna glimlachte en ging even door haar haren heen. "Jij zei dat we een feestje gingen vieren toch.. Dan denk ik wel dat ik me moet ontdoen van te warme kleding." zei ze grinnikend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 9:42 am

"Te warme kleding, hé." De ondeugende schittering was deze keer beter te zien in zijn ogen. Even keek hij van links naar rechts en maakte een geïrriteerd. geluidje toen hij merkte dat bijna heel de leerlingenkamer vol zat en de helft zat mee te luisteren. "Is het intressant ja?" snauwde hij tegen een paar ouderejaars die grijnzend knikte. Mokkend sloeg Loren zijn armen over elkaar. Hij was dan missien wel vijftien, soms kon hij echt mokken als een klein kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 14, 2011 9:46 am

Anastacia glimlachte. Ze keek even met een zure blik naar de ouderjaars en draaide zich uiteindelijk om op het schoot van Loren zodat ze met haar gezicht richting hem vast en pakte zijn handen vast. Ze glimlachte en keek naar hem. "Laat ze toch, voor hun zit in niet bij jou." zei ze, hard genoeg dat ze het konden horen en ze gaf Loren een kusje op zijn voorhoofd. "En ja, te warme kleding... Kan jij al zo raden welke?" zei ze glimlachend en met een uitdagende blik in haar ogen, ze beet op haar onderlip en keek hem ondeugend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 15, 2011 7:45 pm

"Ik denk dat ik het wel kan raden." Een kleine grijns stond op zijn gezicht terwijl hij de ouderejaars gewoon negeerde. Zijn ene arm hield hij achter Anna's rug terwijl hij de andere onder haar knieholtes schoof. Met een zwierig gebaar stond hij op van de bank met Anna in zijn armen. "Ik vind dat er hier iets te veel pottenkijkers zijn," fluisterde Loren in Anna's oor terwijl hij naar de deur liep om de leerlingen kamer te verlaten. Even keek hij nog achterom en zijn grijns werd nog breder toen hij de leerlingen wat beteuterd zag kijken. Met ferme passen ging hij door de deur heen met Anna nog steeds in zijn armen.


Lalalalala ander topic? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 15, 2011 8:57 pm

Anastacia glimlachte en voelde zijn armen om haar heen en ineens werd ze opgetild. Ze legde haar armen om zijn nek heen en glimlachte. 'Ik denk dat je groot gelijk hebt..' zei Anna tegen hem. Ze kuste hem zachtjes in zijn nek en bleef dicht tegen hem aan. 'Waar wil je heen dan?' vroeg ze hem liefjes.


Yay~ maar waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 16, 2011 1:16 am

"Goede vraag." Een frons vormde zich in zijn voorhoofd terwijl hij alle mogelijke plekken die zich in de school bevonden af liep. Leerlingen kamer is te druk, een leeg lokaal ga je nu waarschijnlijk niet snel vinden, de astronomietoren was veel te ver, in de kerkers liepen ook al te veel mensen rond en de WC's was niet echt een goed idee. Na een tijdje had hij de perfecte plaats gevonden en keek hij Anna met een glimlach op zijn gezicht aan. "Wat dacht je van de kamer van Hoge Nood?" Die kamer had hij in zijn derde jaar ontdekt toen hij een grap had uitgehaald met Vilder. Natuurlijk zat die stomme kat van hem Loren achterna en was hij bijna gepakt, tot hij de kamer van Hoge Nood vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 16, 2011 1:24 am

Anna hield haar armen om hem heen en dacht zelf waarschijnlijk wel ongeveer hetzelfde. Anna keek hemm dan ook glimlachend aan toen Loren zijn idee had uitgesproken. 'Geweldig idee!' zei ze glimlachend tegen hem en ze kuste teder even zijn lippen. Anna was daar ooit een maal eerder geweest, heftig zoenend was ze toen met een jongen ineens door een open deur gevallen. Vorig jaar was dat geweest, maar die was daarna zo uit zijn humeur dat hij weg was gegaan en Anastacia verwonderd achter had gelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 16, 2011 1:43 am

"Dan gaan we..." Lorens zin werd afgebroken door een tdere kus op zijn lippen. Hij kuste terug terwijl hij de leerlingen kamer uitliep richting de gang waar de kamer zich bevond. Hij kon nog net zijn evenwicht bewaren toen hij langs het trappenhuis naar boven liep. Niet dat Anna zwaar was, het was gewoon niet echt handig om al kussend trappen op te lopen.


-Wordt aangemaakt xD
[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 19, 2011 8:42 am

New
~

Anastacia was haar kamer uitgelopen. Ze rekte zich uit. Het was eindelijk weekend wat betekende dat ze niet perse haar uniform aan moest. Ze had daarom alleen maar een simpele blouse aan en haar rokje. Ook liep ze op blote voeten maar ach, het was nog vroeg dus niemand kon op haar voeten staan. Anna gaapte even en glimlachte, ze was de laatste tijd alleen maar vroeg wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loren
Leerling
Loren


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year
Partner: I will love you forever and ever, Anna

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 19, 2011 11:05 am

Het gesnurk zorgde ervoor dat Loren voor de zoveelste keer weer niet kon uitslapen. Doe dan je gordijnen dicht zouden de meeste mensen zeggen, maar het probleem was dat Loren claustrofobie had. Natuurlijk had hij wel geprobeerd om de gordijnen dicht te doen, maar dan had hij het gevoel dat hij stikte. Met een chagarijnig gezicht begon de jongen zich aan te kleden. Gewoon een spijkerbroek met een zwart t-shirt en aan zijn voeten zijn versleten gympen. Zo stil mogelijk liep hij de trap af en een grijns vormde zich om zijn lippen toen hij Anna met haar rug naar hem toe zag staan. Zo stil mogelijk liep hij naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen. "Boe," fluisterde hij zachtjes in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 19, 2011 11:12 am

Anna had even stilgestaan en rondgekeken naar wat ze kon gaan doen. Ze schrok toen ze een paar armen om zich heen voelde maar toen Anastacia de stem van Loren hoorde begon ze breed te glimlachend. Ze aaide zijn armen even en glimlachte. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. "Goedemorgen.." zei ze met een gelukkige glimlach. Hij maakte haar nu zo gelukkig nu alles weer goed was. Anna draaide zich uiteindelijk om in zijn armen en kuste hem op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 5:50 am

New ofzooo
-

Met een nors gezicht kwam Beth de leeringenkamer binnenkomen. Die kleine rotkinderen irriteerde haar mateloos! Het liefste zou ze ze allemaal aan hun enkels aan het plafond hangen, maar dat was natuurlijk, en jammer genoeg, tegen de regels. Normaal zou Beth zich niks van de regels aantrekken, maar ze had al zoveel waarschuwingen gehad dat ze zich er niet nog een kon permiteren, dan zou ze vast en zeker van school getrapt worden. Ze liet zich met een zucht op de bank neervallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 5:52 am

Niãra zag een meisje bos de leerlingenkamer inkomen. het meisje zag er verschrikkelijk kwaad uit, en Niãra was nieuwschierig. ze liep naar het meisje toe. 'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg ze nonchalant
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 5:54 am

Beth keek met nog steeds dezelfde blik op haar gezicht op. Ze zou zo tegen het meisje kunnen gaan snauwen, maar in plaats daarvan haalde ze even diep adem en antwoordde ze op een, voor haar, rustige toon. 'Die rottige eerstejaars.' Ze rolde even met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 5:57 am

Niãra glimlachte. ze mocht dit meisje wel, met dat vuur in haar ogen. 'ze lopen altijd in de weg, hè?' zei ze kalmpjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 5:59 am

Beth knikte. 'Ja, en dan gaan janken als ik tegen ze op bots, per ongeluk natuurlijk.' Ze grijnsde eventjes. Niks per ongeluk, ze duwde die koters gewoon aan de kant. Moesten ze maar niet voor haar voeten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:02 am

'tsja, eerstejaars hebben te veel eigendunk. soms krijg ik de neiging om hun boeken weg te toveren en daarna ze op kop laten zweven.' Niãra grinnikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:05 am

'Oh, ik weet het! En ze dan het liefste de rest van het jaar laten hangen.' Beth knikte instemmend. 'Jammer dat ze mij niet meer op zulke dinge mogen betrappen, nog een waarschuwing en ik moet van school.' Ze rolde met haar ogen. Domme regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:06 am

Niãra grinnikte. 'het schooljaar is net begonnen en je bent nu al door je waarschuwingen heen? jij bent echt erg.' Niãra's ogen begonnen te glanzen. 'Helaas voor de eerstejaars hebben ze mij nog nergens op betrapt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:09 am

'Wat kan ik zeggen? Ik heb gewoon een talent voor in de problemen komen.' Beth grijnsde wat zelfvoldaan. Ja, ze was trots op haar daden. Waarom zou ze dat niet zijn? 'Nou, grijp je kans? Een waarschuwinkje ga je toch niet dood aan? Ik ben Beth trouwens. Eigenlijk Bethany, maar alsjeblieft, noem me zo niet.' Ze haatte die naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niãra
Leerling
Niãra


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4
Partner:

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:11 am

'Niãra. ga je mee? ik heb iemand nodig die mijn verhaal kan bevestigen dat ik aan de andere kant van de school was.' Niãra glimlachte vals
Terug naar boven Ga naar beneden
Bethany
Leerling
Bethany


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 21-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5de.
Partner: -

De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitimema nov 21, 2011 6:13 am

'Oh ik doe zeker mee!' zei Beth enthousiast en ze sprong al overeind. Misschien werd haar humeur toch nog wat beter vandaag. Natuurlijk, zelf dingen uithalen was leuker, maar nu was ze tenminste nog medeplichtig, beter dan totaal onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenkamer van Slytherin.   De leerlingenkamer van Slytherin. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De leerlingenkamer van Slytherin.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leerlingenkamer Huffelpuf
» Gryffindor Leerlingenkamer
» Afdeling Slytherin
» Ivar Ciro Tyr | Slytherin
» Anastacia McKenna | Slytherin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De RPG :: Slytherin afdelingstoren / in de kerkers-
Ga naar: