HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 12:55 am

Zijn arm om haar heen werd haar teveel. Ze legde haar eigen armen om zijn nek heen en huilde zachtjes uit, ze had het kennelijk nodig dat iemand een arm om haar sloeg en zei dat het goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:00 am

"Sssttt. Het is goed."Suste Darius in Anna's oor. Hij wiegde zachtjes heen en weer voorzichtig op haar rug kloppend. "Het is allemaal goed, Anna." OP de een of andere manier was Darius nu niet meer verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:01 am

Anastaci huilde tot ze geen tranen meer had, het was niet allemaal goed, ze zou zijn hart breken en dat deed haar pijn. Niet dat dat logisch klonk maar het was wel zo. Het zou Anna heel veel pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:03 am

Darius bleef gewoon met Anna tegen zich aan staan. Hij wist niet zo goed wat hij moest doen, maar dit was het beste wat hij kon bedenken. Anna troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:06 am

Uiteindelijk stopte Anna. Ze keek hem aan met rode ogen en uitgelopen make-up. "Sorry.." Zei ze zachtjes. Ze kuste hem nog een maal liefdevol, teder en ze streelde zijn wang. Ze moest gaan. Anna moest weg voordat ze het nog erger maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:07 am

Darius zoende Anna dit keer terug. Hij voelde de vlinders door zijn buik vliegen. Dit wou hij nooit meer loslaten. Nooit meer. Hij voelde teleurgesteld hoe Anna zich losmaakte. "Moet je weg?" Vroeg hij teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:13 am

Anna voelde hoe hij terug zoende en kreeg er een verliefd gevoel door. "Ik weet het niet."zei ze zachtjes tegen hem. Ze keek naar Darius en streelde glimlachend zijn wang. "Ik hou van je, wat er ook gebeurd. Ik ben echt gek op je." zei ze hem zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:17 am

Darius voelde het geluk in hem stromen. Eindelijk had hij iemand naast Noah die aardig tegen hem was. En deze hield nog wel van hem. Hij voelde zich trots en dat was te zien aan de grote grijns op zijn gezicht. "Ik ook van jou, Anna." Zei hij en hij drukte een kusje op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:18 am

Anastacia glimlachte en bloosde. "Jij moet je rust nemen, gelijk na flauwvallen is het niet zo verstandig om iets wilds te gaan doen.." zei ze tegen hem en ze streelde nog altijd zijn wang. Ze hield echt van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:24 am

Darius lachte. "Ik val wel vaker flauw, maar ik zal je advies opvolgen." Zei hij en hij aaide met zijn hand over Anna's wang voor hij zich om draaide en naar de deur liep. "Ik kijk uit naar de volgende bijles." Zei hij en hij glimlachte ontdeugend( Oh Yeah )
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Leerling
Anastacia


Aantal berichten : 456
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Loren, I love you so much. Darius, forgive me. Please

Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 19, 2011 1:25 am

Anastacia glimlachte en bloosde een beetje. "Ik kijk er ook naar uit, dankjewel." zei ze glimlachend tegen hem. Ze zag er zo gelukkig uit terwijl haar hart in duizenden stukjes gebroken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.   Leegstaand lokaal op de vierde verdieping. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leegstaand lokaal op de vierde verdieping.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Lokaal 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De RPG :: De rest van de school-
Ga naar: