HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemene Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Prof. McGonagall
Schoolhoofd
Prof. McGonagall


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 06-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : The Burrow

Algemene Regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene Regels   Algemene Regels Icon_minitimezo nov 06, 2011 9:21 am

Ik wil jullie als Admin even wat regels geven waaraan ik wil dat gehouden wordt, behalve de RPG regels. Als je je hier niet aan houdt krijg je eerst een waarschuwing dan een ban en als je dan nogsteeds niet luisterd wordt je verwijderd.


1. Ik wil niet hebben dat mensen elkaar hier wegpesten
2. NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND wordt hier genegeerd. Heb je het gevoel dat je genegeerd wordt. Mail mij dan, dan zal ik er wat aan doen.
3. Ga niet met maar 1 iemand rpgen. Er zitten hier meerdere lieve en goede RPGers.
4. Je mag iemand als je ziet dat deze een foutje maakt natuurlijk erop wijzen, maar ik wil absoluut niet hebben dat je de rol van moderators en mij overneemt.
5. Geen gescheld op elkaar a.u.b
6. Geen 18+ filmpjes, plaatjes, tekst, gebruiken zijn ten strengste verboden op het forum!
7. Heb respect voor elkaar. We respecteren elkander en hun meningen.
8. Geen discriminatie. We gaan niet discrimineren op het forum! Er worden drastische maatregelen genomen, mocht dit toch het geval zijn.
9. Dubbelaccounts zijn toegestaan, maar maak het niet bont. Zorg dat je alles actief kan houden!
9. Geen gespam. Spam, een nutteloos bericht, word niet getolereerd.
10. Niet dubbel posten. Je mag niet dubbel posten. Hier voor is de EDIT knop! Dubbel posten mag pas na 24 uur.
11. Hou het realistich. Een 2e jaar is nogsteeds sterker dan een 1e jaars.
12. Over actieviteit. Wanneer je een tijdje niet Online zal zijn. Geef dit dan minstens een dag van te voren aan. Wanneer je te lang niet online bent zonder reden wordt je verwijderd.
13. Je avatarplaatje mag vanalles zijn. Real, anime, fantasy etc.
14. de naam van je account is dezelfde als die van je personage! Alleen de voornaam.
15. Voor banners. Stuur even een bericht naar mij om te vragen of hij niet te groot is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartshigh.actieforum.com
 
Algemene Regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene RPG Regels
» School Regels
» Regels speciaal voor dit RPG.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: Informatie :: Regels-
Ga naar: