HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemene RPG Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Prof. McGonagall
Schoolhoofd
Prof. McGonagall


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 06-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : The Burrow

Algemene RPG Regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene RPG Regels   Algemene RPG Regels Icon_minitimezo nov 06, 2011 8:16 am

- Schrijf in de derde persoon enkelvoud, verleden tijd. Geen uitzonderingen.

Voorbeeld:

Goed:
Alois liep door het bos, hij was niet specifiek naar iets opzoek alleen naar rust. Zijn hoofd tolde van alle gedachten, die moest hij even in alle rust ordenen.

Fout:
Ik loop door het bos, ik ben opzoek naar wat rust. Mijn hoofd tolt van alle gedachten, die moet ik even in alle rust ordenen.


- Spelfoutjes kunnen best wel eens gebeuren, maar te veel spelfouten zullen niet geaccepteerd worden.


- Geen Mary Sue's, niet godmodden of andere dingen doen waarvan je weet dat ze verboden zijn.
Voorbeeld:

Goed:
Alois rende naar voren met zijn toverstok gereed. "Expelliarmus!" Schreeuwde hij en hij vuurde zijn spreuk af op Roos, hopend dat hij zou raken.


Fout:
Alois rende naar voren met zijn toverstok gereed. "Experliarmus." Zei hij en hij zwiepte nonchalant met zijn toverstok, hij zou toch wel raken. Hij was immers de beste tovernaar van allemaal.

- Probeer een bericht te maken van tenminste 3 regels, en het liefst 4. Maak het ook weer niet té lang! Bedenk dat er in elk bericht een actie moet zitten waar degene waarmee je RPG't op kan reageren, maak het elkaar niet te lastig!

- Als je een topic aanmaakt, is de titel van het topic de naam van de plaats, het eerste bericht is dan een beschrijving van de plaats en daaronder zet je de regels: hoeveel personen er tegelijkertijd mogen zijn, of je er mag vechten en eventueel nog wat andere regels. Dat soort dingen.



Als je je hier niet aan houdt zal ik je hierop wijzen, maar na een paar waarschuwingen zal ik je moeten verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartshigh.actieforum.com
 
Algemene RPG Regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Regels
» School Regels
» Regels speciaal voor dit RPG.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: Informatie :: Regels-
Ga naar: