HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leerlingen kamer- Ravenclaw

Ga naar beneden 
+3
Darius
Gabriëlla
Chris
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedi nov 08, 2011 8:45 am

Dit is de leerlingen kamer waar alle Ravenclaw leerlingen kunnen uitrusten. Ze kunnen er huiswerk maken, lekker kletsen, over leggen of natuurlijk puzzelen. Soms zweeft het afdelings geest rond als het al laat is. Er staat ook een gezellige openhaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 7:51 am

Chris stapte vermoeid de leerlingenkamer binnen. Hij had hard gewerkt en kon z'n ogen nauwelijks open houden. Hij slofte naar een grote dikke stoel en plofte neer. Hij keek naar de openhaard en luisterde naar hwt knetteren van het vuur. Langzaam zakte zijn ogen dicht en hij zakte in een lichte slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 7:54 am

Gabriëlla kwam de leerlingenbinnen gelopen. Ze had in haar slaapzaal haar boeken voor transfiguratie gehaald. Tot haar verbazing zag ze dat de stoel waar ze eerst had gezeten nu gevuld was met een slapende jongen. Grinnikend ging ze op de stoel daarnaast zitten. 'Probeer wakker te blijven!' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 8:01 am

'Hmmn?' Chris deed 1 oog open. Hij zag een meisje zitten met haar studie boeken op schoot. 'Oh was dit jou stoel?' Vroeg hij en sprong op. Hij was gelijk klaarwakker. 'Ik zal je alleen laten, zodat je kan leren.' Zei hij en begon richting de trappen te lopen. Ik denk dat ik maar eens op bed ga liggen, dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 8:04 am

'Ik wou je niet wakker maken!' zei Gabriëlla, behoorlijk geschokt omdat de jongen wakker werd. 'En het maakt echt niet uit, blijf maar gewoon zitten. Ik heb toch al geen zin meer om te leren.' Ze zei het snel om te voorkomen dat de jongen al weg was. Ze was wel toe aan wat gezelligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 8:05 am

Het is nog niet de bedoeling dat er al wordt GeRPGT
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 8:11 am

Darius schreef:
Het is nog niet de bedoeling dat er al wordt GeRPGT

Had dat dan gezegt!

Lekker op tijd zeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimedo nov 10, 2011 8:12 am

Chris schreef:
Darius schreef:
Het is nog niet de bedoeling dat er al wordt GeRPGT

Had dat dan gezegt!

Lekker op tijd zeg..

Er was nog geen openingstopic -.-"
En meteen toen ik zag dat jullie bezig waren heb ik het gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 12, 2011 7:23 am

Chris draaide zich om en liep naar het bureau dat er stond. Daar lag een puzzelboekje waa r hij in was begonnen. Misschien wou het meisje wel samen met hem puzzelen. "Ik heet trouwens Chris," hij glimlachte lief naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 1:20 am

'Ik ben Gabriëlla' zei Gabriëlla. Chris leek haar een aardige jongen en ze hoopte dat ze vrienden konden worden. 'In welk jaar zit je eigenlijk?' vroeg ze toen aan hem. Met haar grote, groene ogen keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:20 am

Eleonora stapte naar een stoel, een eind weg van de drukte. ze pakte haar boeken voor gedaanteverwisseling en begon te lezen.
ondertussen nam ze iedere leerling in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:38 am

Gabriëlla zag een meisje de leerlingenkamer binnen komen. Ze was nieuwsgierig naar wie ze was en dus volgde ze al haar bewegingen. Het meisje zonderde zich af en onwillekeurig wilde Gabriëlla weten waarom. Haar ogen gingen van het meisje naar Chris en weer terug naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:40 am

Eleonora zag een meisje in de leerlingenkamer die ze herkende als een 6de jaars, net zoals zijzelf.
het meisje keek opvallend vaak naar haar, en Eleonora probeerde haar blik af en toe vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:46 am

Gabriëlla keek weer naar het meisje en keek meteen weer weg toen ze zag dat het meisje ook naar haar keek. 'Kom er gezellig bij zitten!' zei ze toen met een vriendelijke blik tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:51 am

Eleonora trok een wenkbrauw op maar legde wel haar boek aan de kant en stond op.
rustig liep ze naar het meisje toe en ze glimlachte.
'Ik ben Eleonora.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:56 am

'Ik ben Gabriëlla en dat is Chris.' zei Gabriëlla vrolijk terwijl ze naar Chris wees. 'Ga zitten!' zei ze toen en ze gebaarde naar de heerlijke, zachte stoel die tussen haar en Chris' stoel stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 2:58 am

ietwat ongemakkelijk ging Eleonora zitten. haar beste vriendin was op brute wijze vermoord omdat ze een modderbloedje was, en sindsdien had ze geen nieuwe vrienden meer gehad.
haar gezocht vertrok even en toen vermande ze zich weer.
'In welk jaar zitten jullie?' vroeg ze nonchalant
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriëlla
Leerling
Gabriëlla


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 09-11-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6e
Partner:

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 3:05 am

In Eleonora's ogen zag Gabriëlla even verdriet, wat haar direct deed denken aan haar zusje. Meteen gleed haar hand naar haar ketting, het enige wat er van haar zusje was gevonden. Toen vermande ze zichzelf. 'Het 6e jaar.' zei ze zo vrolijk en opgewekt als ze kon. 'Jij ook toch?' zei ze, omdat Eleonora haar wat bekend voorkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimezo nov 13, 2011 3:09 am

Eleonora keek even naar het kettinkje, en daarna recht in de ogen van Gabriëlla. ze knikte.
'Klopt, ik zit in de 6de.'
ze keek Chris aan. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacelyne
Leerling
Jacelyne


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Disneyworld.

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year.
Partner: -

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:12 am

New?
-

'Wat kwam er eerst? De feniks of de vlam?' vroeg de adelaar vormige deurklopper. 'Een cirkel heeft geen begin,' was Jacelyne haar antwoord en de deur naar de leerlingenkamer ging open. Ze stapte naar binnen en liep direct door naar een van de tafels. Ze liep haar boeken op de tafel vallen, waardoor je een doffe klap hoorde, en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy.
Leerling
Jaimy.


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 19-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Groningen

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7de
Partner: Zoekende

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:22 am

Jaimy was al zo laat, hij rende zowat de gangen over maar deed het nog wel wat rustig aan voor dat hij weer op zijn snoet viel. Voor het leerlingen gebeuren bleef hij even staan en hoorde hij een doffe knal, van boeken wist hij zeker. Hij pakte de deur klink beet en opende daar mee de deur. 'morgen'' mompelde hij een beetje onhandig ten slotte.


Laatst aangepast door Jaimy. op za nov 19, 2011 5:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacelyne
Leerling
Jacelyne


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Disneyworld.

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year.
Partner: -

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:23 am

Geen leslokaal, maar de leerlingenkamer, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy.
Leerling
Jaimy.


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 19-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Groningen

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7de
Partner: Zoekende

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:25 am

Bewerkt, sorry ik haal dingen door elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacelyne
Leerling
Jacelyne


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Disneyworld.

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5th year.
Partner: -

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:28 am

Haha, maakt niet uit :'D
-

Jacelyne had een van haar boeken open geslagen en zat te lezen. Het was een oud dreuzelboek, maar dat maakte haar niet uit. Het verhaal was prachtig. Ze keek op van de bladzijde, met haar wijsvinger op de regel waar ze gebleven was, toen ze iemand binnen hoorde komen. 'Goedemorgen,' zei ze, met een vriendelijk glimlachte rond haar rood-gestifte lippen, wat ontzettend afstook tegen haar bleke huid.

-
Ik ga eten, tot straks denk ik (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy.
Leerling
Jaimy.


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 19-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Groningen

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7de
Partner: Zoekende

Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitimeza nov 19, 2011 5:32 am

Jaimy zag een meisje, ze kwam hem bekent voor maar toch wist hij het niet zeker. Hij glimlachte even naar haar en liep naar een plek doe en plofte neer, hij legde zijn 2 boeken op tafel neer en opende 1 van de boeken. Hij haalde zijn hand door zijn donkere haren heen en keek nog even naar het meisje toe, hij moest toegeven dat ze we erg mooi was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leerlingen kamer- Ravenclaw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leerlingen kamer- Ravenclaw   Leerlingen kamer- Ravenclaw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leerlingen kamer- Ravenclaw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de leerlingen
» De vooraad kamer.
» Leraren kamer
» Het invullijstje - de leerlingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De RPG :: Ravenclaw afdelingstoren-
Ga naar: