HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik stop gelijk als het zo moet!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:19 am

Sorry hoor maar ik ben ongeveer 2 dagen er niet op en er word alweer dwars doorheen gespamt!

Dan vind ik het nutteloos om verder te gaan. ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara
Leerling
Kiara


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5e - Ravenclaw
Partner:

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:22 am

Sorry, ik weet niet helemaal waar dit over gaat, maar ik neem aan dat je niet de enige bent die graag wilt RPGen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:29 am

Was dat nou voor reactie? ...
Natuurlijk weet ik ook wel dat anderen willen rpgen maar het is een kleinw moeite om iets anders aan te maken en daar te meeten?
Niet dat je dwars door een andere meet heen rpgeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara
Leerling
Kiara


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5e - Ravenclaw
Partner:

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:37 am

Ja, het is inderdaad een kleine moeite om iets anders aan te maken, maar waarschijnlijk denken mensen na twee dagen dat het wel kan en zo'n groot probleem is het niet om twee meets door elkaar te hebben in 1 ruimte, vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Leerling
Chris


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-11-11
Woonplaats : My head

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:43 am

Wel als iemand anders met het persoontje meet terwijl jij ermee aan het meeten ben. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara
Leerling
Kiara


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5e - Ravenclaw
Partner:

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:45 am

Tsja, dat is inderdaad vervelend, maar waarom gelijk zo'n overdreven reactie dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimezo nov 13, 2011 7:25 pm

Kirsi. De regel is dat er na een dag doorheen mag worden GeRPGd. En de leerlingen kamer is een plek waar meerdere meets tegelijk kunnen plaats vinden. Maar als jij weg wilt gaan moet je dat doen. Als er twee topics zijn van dezelfde plaats wordt er ook eentje verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Leerling
Noah


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 10-11-11

Character sheet
Leeftijd: 14
Klas: 4th Grade~
Partner: You can love someone so much that you'd only want to see him happy, even though you're hurt yourself.

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimema nov 14, 2011 3:43 am

Ik vind eigenlijk dat we dit moeten doen:

Spoiler:

Wanneer je wilt meeten in de leerlingenkamer, moet je geen ruimte creëren maar moet je gewoon alleen een topic creëren waarin je meet.
Dus in principe maak je geen ruimte, je schrijft gewoon de eerste post op de plek waar je normaal de ruimte zou beschrijven. De titel kan iets willekeurigs zijn, zoals bijvoorbeeld dat ''Mocking, mocking and mocking...'' Snappie? ;P
Zo voorkomen we dat meets door elkaar gaan lopen want iedereen creërt gewoon een eigen topic waarin ze meeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimema nov 14, 2011 5:09 am

Ja maar dan krijg jw veel te veel topics over een plek. Dat is niet de bedoeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Leerling
Noah


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 10-11-11

Character sheet
Leeftijd: 14
Klas: 4th Grade~
Partner: You can love someone so much that you'd only want to see him happy, even though you're hurt yourself.

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimema nov 14, 2011 5:24 am

Hm, dat kan je toch prima bijhouden?
Ach nja, het was maar een voorstel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimema nov 14, 2011 5:38 am

Dan moet ik steeds dingen verwijderen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Prof. Ioni
Afdelingshoofd
Prof. Ioni


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 34
Klas:
Partner: Silence ^o^

Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitimema nov 14, 2011 5:49 am

JAAAAAAA Die topics waren leuk. Dan kon ik m'n creativiteit uitleven met titels. 8D Ik vond het leuk om titels te hebben à la "Eric + Lapire = ?" Oké, voorbeeldje, but anyway.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik stop gelijk als het zo moet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stop gelijk als het zo moet!   Ik stop gelijk als het zo moet! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik stop gelijk als het zo moet!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat moet er gebeuren?
» Moet je zien wat voor Topic er nu weer is op GSM xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De Spam :: Spam enzo-
Ga naar: