HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Veldje aan de rand van het Verboden Bos

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 10:50 am

Als je een tijd langs de rand van het Verboden Bos loopt, zover dat je het kasteel niet meer kunt zien, kom je bij een veldje. Voor de eerste opdracht van het Toverschool Toernooi, waren de draken hier ondergebracht. Het stukje grond is omheind. Tijdens de eerste opdracht stond er een grote tent, die de draken aan het oog onttrok. Ook waren er toen tribunes geplaatst.

Regels:
Gewoon de schoolregels

Aantal:
Veel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 10:53 am

Vroeg in de ochtend zat Airyn met een schoolboek op schoot in de schaduw van een boom die het zonlicht in kleine felle stukjes verdeelde. Cijfers dansten voor haar ogen. School leek zo ver weg te zijn. Ze dacht aan hele andere dingen, aan zwerkballen, maar ook dacht ze aan de kille blik van Darius in de eetzaal. Ze voelde een hand op haar schouder en sloot het boek. Airyn keek naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 10:59 am

Ivar had een meisje gezien en was naar haar toe gelopen, waarom wist hij niet precies maar hij had een had op haar schouder gelegd om haar wat te vragen. Ze keek om en glimlachte even vriendelijk. "Mag ik je wat vragen?" vroeg hij haar. Hij had een tas over zijn schouders hangen, met schoolboeken erin, hij had moeite met het leren ervan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:10 am

De zon scheen op Airyn haar blauwe ogen en gaf de haartjes bij het bovenste knoopje van haar blouse een goudkleurige glans. "Tuurlijk, vraag maar" zei ze met een brede glimlach. Ze stond langzaam op zodat ze voor hem kwam te staan. Het zou niet zo fijn zijn als zij zat en hij daar maar stond. Airyn hield nu een hand voor haar ogen en tegen de zon in keek ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:16 am

Ivar deed even een stapje opzij zodat ze niet in de zon keek. "Ik heb wat last met de manier van leren hier en aangezien ik jou als enige zag wilde ik je vragen of je me ermee kon helpen.." vroeg hij haar. Ivar glimlachte, hoewel ze een Gryffindor was en waarschijnlijk lager zat hem niet schelen.

--
Brb, even lappie wisselen


Laatst aangepast door Ivar op ma nov 21, 2011 11:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:26 am

Loren???... huh? xd
________

"hmm.. eigenlijk wou ik nog even mijn boek uitlezen maar vooruit dan. Neem je boeken maar is tevoorschijn" zei Airyn. Het was ook eigenlijk te warm om te lezen, 't was omdat het moest. Airyn ging in de kleermakerszit zitten, het duurde even totdat ze haar rok goed had gedaan. Ze keek hem weer aan en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:30 am

Zusje pakte de laptop af en las verschillende dingen door :S
_____

Ivar ging zitten. "Nouja, ik wil natuurlijk niet storen, als je liever leest ga je gang hoor." zei hij met een glimlachje. Toch pakte hij wel een boek erbij, verweer tegen de zwarte kunsten. Hij kek even naar haar en glimlachte. "Tja, als nieuweling is het allemaal niet zo makkelijk." zei hij met een klein glimlachje richting haar en hij sloeg het op de juiste pagina open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:37 am

Oke, maakt niet uit. Trouwens ik ga slapen xx
______________________________________

"Kun je me specifiek aanwijzen wat je niet snapt, of moet ik je algemeen er iets over vertellen" zei Airyn, want ze wist niet waarmee ze hem precies mee zou moeten helpen en het verkeerde uitleggen zou ook niet zo slim zijn. Ze bekeek het boek van dichtbij, ze had precies hetzelfde boek en dat maakte het een stuk gemakkelijker om uit te leggen. "Van wie krijg je trouwens les? misschien hebben we dezelfde docent" vroeg Airyn nog toen ze merkte dat hij er een beetje lang over deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimema nov 21, 2011 11:40 am

"Voor zover ik weet is er maar een docent van en het punt is, ik begrijp de spreuken en informatie, hoewel ik het anders heb gekregen in die zes jaar op Klammfels, maar de manier waarop ik het opneem is anders dan dat het zou moeten zijn. Bij mij ging het vooral om de praktische manier en niet theoretisch en dat lukt me niet, hoe krijg jij dat in je hoofd?" zei Ivar maar eerlijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 4:53 am

Airyn haalde haar schouders op en probeerde iets te bedenken om te zeggen. "Het theoretisch deel moet je gewoon uit je kop knallen, je moet het gewoon kennen" ze vond het best vervelend dat ze niet echt kon helpen dus voegde ze eraan toe dat ze hem wel met het overhoren ervan wil helpen. "Als je het elke dag 4 keer doorleest dan ken je het over een paar dagen wel, en anders wil ik je wel overhoren als je er niet zeker van bent".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 5:51 am

Ivar zuchtte. "Vreselijk.." zei hij tegen haar. Hij klapte het boek dicht en zuchtte geïrriteerd. Maar zijn gezicht klaarde toch een beetje op voor het meisje. "Hmm, dat zou ik wel prettig vinden maar ik denk niet dat je dat zelf redt aangezien mijn stof anders is als ik gokken mag.." zei hij tegen haar, maar met een glimlachje, hij zou het best aardig vinden maar hij wilde niemand in de weg zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 6:36 am

"Oh dus kort gezegd noem je me dom.." zei Airyn geïrriteerd. Waarom deelde iedereen haar in de categorie "dom/slecht". Altijd werden er van de Griffoendors minder verwacht, maar Griffoendors zijn helemaal niet dom, ze zijn ook niet slecht in alles. Misschien had de jongen het niet zo bedoeld, maar Airyn was het zat om minderwaardig gezien te worden. Ze pakte haar boek op en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 6:44 am

Loren stond op en zuchtte. "Nee, ik noem je niet dom. Alleen ik ben bezig met mijn eindstof en ik gok gewoon jij nog niet. Mag dat niet? Als ik je als een dom iemand gezien had dan was ik niet eens naar je toe gekomen." zei hij tegen haar. Loren zuchtte en keek naar het meisje. Hij zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 6:53 am

Hij had gelijk.. Maar toch vond Airyn het niet fijn. "Roep me maar wanneer ik je moet helpen" zei Airyn met een gebogen hoofd. Ze staarde de groene grassprietjes die ze langzaam met haar voet verpletterde. "Je hebt blijkbaar toch niets aan mijn kennis en verder zou ik eigenlijk niet weten hoe ik je anders moet helpen" voegde ze er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Ivar
Leerling
Ivar


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 20-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 6
Partner: Nobody

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 7:11 am

Ivar zuchtte. Hij pakte zijn tas en lette er niet eens op dat hij zijn boek vergat. "Jezus, laat het ook maar als je zo moet zeuren." zei hij tegen haar. Ivar hees zijn tas even goed om weg van haar te lopen. Hij werd nu al gek van de Gryffindors. Dan niet, dan deed hij het zelf wel. Het kon hem eigenlijk ook niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airyn
Leerling
Airyn


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : At home

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 4 Havo
Partner:

Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitimedi nov 22, 2011 7:26 am

''Nieuwe leerling, nieuwe problemen'' zuchtte Airyn zacht. Ze wist niet hoe ze moest reageren dus besloot om niets te doen. "Wij griffoendors hebben gewoon altijd pech" zei ze en haalde haar schouders op. Ze reikte naar de grond en pakte haar boek, zin in lezen had ze niet meer. Met een neergelaten hoofd liep ze in de tegengestelde richting. Ze had geen zin om hem op te beuren, ze had toch niets verkeerds gedaan naar haar mening. Hij wilde het zelf niet, waarom zou Airyn er dan nog aandacht aan besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=3617008
Gesponsorde inhoud





Veldje aan de rand van het Verboden Bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veldje aan de rand van het Verboden Bos   Veldje aan de rand van het Verboden Bos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veldje aan de rand van het Verboden Bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De RPG :: Het schoolterrein-
Ga naar: