HogwartsHigh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HogwartsHigh

Weasley Rhyme:Roses are Red, Violets are Blue, Insult Harry Potter, And we'll crucio you.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bebloede handen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Prof. Ioni
Afdelingshoofd
Prof. Ioni


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 34
Klas:
Partner: Silence ^o^

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 7:15 am

-Als iedereen hier komt, kom ik hier ook met één van m'n oneshots. Aandachtstekort-
______
Bebloede handen voor het netvlies. Een beeld dat nooit meer verdwijnen zal, en de mensheid kwellen wilt. Kwellen voor de eeuwigheid, zodat elke mens, stuk voor stuk, beseft wat hem is aangedaan. Het voelde voor hem als een noodzaak, om zijn geweten te sussen. Een geweten dat nooit gesust hoefde te worden als hij het nooit gedaan had. Maar hij had het gedaan, en nu. Nu stond hij er, vol krankzinnige woede en verlangend naar wraak, en ging hij onterechte straffen uitdelen. Misschien zinloos, maar de mengeling, componenten van haat, moest gereduceerd worden tot een zuivere stof. Een zuivere stof van rust? Maar nu, nu liepen de componenten woede en haat er nog tussendoor. Die, die moesten gekristalliseerd worden, en verdwijnen. Ja, zo moest het gaan. Maar eerst, het proces kristalliseren. En daar ging hij voor zorgen, zonder wapens die men zou beangstigen. Maar meer dan genoeg dingen die op het eerste zich normaal leken. Maar normaal uitziende dingen waren de gevaarlijkste. Dat kon je van hem aannemen. Het enige waarop je kon vertrouwen, bij hem. Maar er moest in elk geval één ding zijn. Maar het maakte niet uit. Geen nagels op het schoolbord, een krijtje op het schoolbord. Een krijtje, krijtstof. Een allergische reactie, en eerste wraakactie voltooid. Zo zat hij in elkaar, hij kon overal mee uitpakken. Een van de weinige talenten van een oude, verbitterde man die nu uit het raam keek en zich verzuchtte over de tijden van weleer. Glorieuze tijden, de tijden waarin hij de ster aan de hemel was. De tijden dat niemand nog dacht aan wanneer de wereld vergaan zou, de tijden dat iedereen alles uit de dag plukte. Toen, de zwartste dag uit zijn geschiedenis. Het begin van de oorlog, waar hij aan had meegedaan. Waar hij de doder was geweest. En nu, nu zat iedereen te lachen, te huppelen en de wereld te verwoesten. De wereld waar hij voor had gestreden. Ze vernielden de tijdsgeest, alles wat ooit écht was geweest. Nu was alles surrealistisch. Bebloede handen voor zijn netvlies. Handen die alles hadden opgegeven voor het vaderland, handen die mensenlevens hadden weggenomen. Voor niets. En daarom, daarom ging de oude man de wereld straffen. Straffen voor alles wat ze hém hadden aangedaan. Straffen voor hun eerzucht. Hun macht. Hun leven.

Bebloede handen voor zijn netvlies, handen die eerst trilden. Maar daarna zelfverzekerd het oude wapen oppakten. ‘Hallo Suzy,’Klonk een hese stem. Suzy, zijn wapen dat hij had bijgehouden.

Suzy ging opnieuw in gebruik genomen worden. Maar dit keer voor een nobeler doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 8:30 am

Wow Shocked ik wordt hier echt bang van
Terug naar boven Ga naar beneden
Darius
Leerling
Darius


Aantal berichten : 347
Registratiedatum : 08-11-11

Character sheet
Leeftijd: 15
Klas: 5
Partner: Anna, you broke my hart. And sadly enough I broke yours Noah

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 9:05 am

Margaux O_o Horror verhaal D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Prof. Ioni
Afdelingshoofd
Prof. Ioni


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 34
Klas:
Partner: Silence ^o^

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 9:21 am

...Dit is echt geen horrorverhaal, hoor. Dit is een oneshot die ik zomaar opschreef. Ik zal nooit wat plaatsen wat voor mij horror is. (AA) EN WAT IS ER ENG AAN?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora
Leerling
Eleonora


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 13-11-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buren

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 6de
Partner: nobody

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 9:34 am

haha, kweenie wat ik er zo eng aan vind.
ehm, je schrijft eng goed?
nee echt, ik vind altijd dat ik best aardig (ahum) kan schrijven, maar vergeleken hiermee ben ik een stomme huppelkut die zichzelf beter vindt dan ze is.


sry voor taalgebruik
Terug naar boven Ga naar beneden
Prof. Ioni
Afdelingshoofd
Prof. Ioni


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 34
Klas:
Partner: Silence ^o^

Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitimevr nov 18, 2011 9:37 am

-Ik ben erger taalgebruik gewend, hoor-

Anyway. Ik vind dat er enkele mindere zinnen zijn, but anyway. Het gaat gewoon over een veteraan die het niet leuk vindt hoe de huidige wereld is en dus gaat moorden ... NEE MARGAUX JE DOET VERDER AAN PORTALS EN GAAT HIER GEEN VERHAAL ROND MAKEN! x__x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bebloede handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bebloede handen   Bebloede handen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bebloede handen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HogwartsHigh :: De Spam :: Creatief-
Ga naar: